close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כך הפכה הפציעה לשיטת טיפול חדשנית

מערכת שורשכב כסליו, תשפד05/12/2023

החמאות הטיפוליות של מרינה יודעות לעזור בשיכוך כאבים וקשיים רגשיים כמו מתח וחרדה. אנחנו יודעים היום כי יש קשר הדוק בין בריאות הגוף לבריאות הנפש

תגיות:
צילום: freepik

לפעמים אנחנו צריכים להגיע אל התחתית, כדי להתפתח מחדש. מרינה כהן היא בדיוק מסוג האנשים אשר למדו על בשרם איך להפוך את הכאב למקור של צמיחה. אנחנו כאן כדי לתת לכם השראה ולגלות לכם איך גם אתם יכולים להרגיש טוב יותר בגוף ומשם גם טוב יותר בנפש. בואו איתנו למסע מדהים ומרגש.

מאיפה הכל התחיל
מרינה כהן התגוררה באותן שנים בצפון הארץ. היא עבדה בהייטק ונדמה היה כי מסלול חייה ברור ומרמז על הצלחה. אף אחד לא הכין את מרינה ליום בו תעלה למגרש הטניס ברגע בו חייה ישתנו לחלוטין. מרינה הרי ספורטאית מבטן ומלידה. היא נהגה לשחק טניס עוד

צילום: freepik
מימי ילדותה ושם היא בילתה את שעות הפנאי שלה בתור תחביב, לאחר שבגרה. תנועה לא נכונה הביאה לפציעה בגב אשר גרמה לכאבים עזים ולהגבלה בתנועה. מרינה, מי שהייתה ידועה בתור כזו שתמיד עומדת על הרגליים, גילתה כי הדרך להחלמה עתידה להיות ארוכה.

הבעיה עם פציעות מהסוג הזה הוא שאולי ניתן להשתקם מהן ולחזור לשגרה רגילה כביכול. אבל בפועל, בדומה למקרים ופציעות אחרות, הרי שהכאבים מלווים את המטופל לאורך פרק זמן משמעותי. כך גם במקרה הזה. כהן חיפשה כל דרך בה תוכל לשכח את הכאב ולהרגיש טוב יותר.

לגלות עולמות חדשים תוך כדי תנועה
מכירים את הסיפור על 'פרח לב הזהב'? הסיפור על הילדה אשר הלכה למצוא לאמא שלה את הפרח עליו סיפרו כי הוא יודע לרפא כל מחלה? כך גם כאן. לא, מרינה לא הלכה להרים ופגשה יצורים מופלאים בדרך לפרח הקסום, אבל היא כן עשתה כל מאמץ כדי להתנסות ולמצוא דרכי טיפול חדשות. בין היתר, החלה כהן לתרגל פילאטיס. היום כולנו כבר מכירים את שיטת האימון הזו, אבל באותן שנים זו הייתה טכניקה חדשה, אשר נלמדה במקומות מסוימים בתל אביב בלבד.

בהמשך, אחרי שאימוני הפילאטיס הביאו לשיפור משמעותי, הבינה כהן כי הידע אותו היא צוברת יכול לשמש אותה בשביל לתת מענה מקצועי לסובלים מבעיות דומות. היא למדה אורתופדיה רגשית, למדה איך להשתמש בעיסוי בשביל להביא למזור והחלה לקבל מטופלים אשר דיווחו על שיפור משמעותי באיכות חייהם.

אבל כל זה לא הספיק, מרינה רצתה עוד
כהן עסקה ביום יום בטיפול במגע ועם הזמן הבינה כי היא מחפשת מענה נקודתי, אשר יעזור למטופלים שלה להרגיש יותר טוב. היא חיפשה שמנים מיוחדים. כאלו אשר יכילו תמציות של צמחים הידועים בתור מקור לרפואה טבעית, אבל כאלו אשר ידעו להיספג בעור בקלות ולסייע בריכוך העור. אחרי מחקר מקיף, הבינה כהן כי מוצר כזה לא קיים בשוק. היא הרגישה כי אין לה ברירה. מכאן יצאה כהן למסע ייחודי בדרך לפיתוח חמאות מיוחדות, אשר יש ביכולתן לטפל בכאבים מסוגים שונים.

המוצרים של מרינה ידועים בתור מרפאים טבעיים
החמאות הטיפוליות של מרינה יודעות לעזור בשיכוך כאבים וקשיים רגשיים כמו מתח וחרדה. אנחנו יודעים היום כי יש קשר הדוק בין בריאות הגוף לבריאות הנפש. מרינה החליטה להשתמש בידע הזה כדי לספק מזור לאחרים. המשחות המיוחדות עשויות תמציות טבעיות כמו גם חומרים לסיכוך טבעי. כך, הן מצליחות לרדת עמוק לשכבות של העור ולהביא לטיפול משמעותי באופן טבעי.

לעיתים אין מנוס אלא לעבור דרך הכאב 
אנחנו יודעים כי החיים לא יכולים לעבור בלי רגעים של קושי ואתגר. הבחירה היא בידנו. האם נבחר להשתמש בכוח שלנו כדי לגרום לעולם להפוך טוב יותר, אם נלמד לצמוח דווקא מתוך השבר והכאב.

רוצים לנסות את החמאות שלנו? בקרו באתר https://touch-therapy.co.il

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה